Poziom zaawansowany dla nas oznacza, że już doskonale znasz podstawy i czujesz się dość swobodnie w bardziej skomplikowanych kombinacjach baletowych. 

 

Wtorek

17.30 - BALANCHINE TECHNIQUE + ALLEGRO

Środa

17.20 - BALET

Czwartek

18.45 - BALET - ciężka technika
20.00 - NEOKLASYKA

Piątek

17.00 - BALET
18.20 - PRO ARCH + POINTE TECHNIQUE - dla Pań
19.30 - WARIACJE KLASYCZNE dla Pań

Sobota

14.25 - MASTERCLASS MIX - balet, poity + partnerowania

 

Do w/w zajęć można dobrać sobie zajęcia z POZIOMU OPEN i OPEN+

 

W razie problemów z dobraniem zajęć lub/i stworzeniem własnego grafiku, prosimy o kontakt: This email address is being protected from spambots. You need JavaScript enabled to view it. 

20160528 WarsawBallet proba 303

by Piotr Leczkowski

003

by Jędrzej Molczyk 

0

by Karolina Rabiega

 DSF8684 1

by Carlos Alves

 

 IMG 0185

by Katarzyna Dędek

       

(kalendarz może ulec małym zmianom)

 

Październik i Listopad

 31.10 – 3.11 – dni wolne

Grudzień

23.12 - 31.12 – przerwa świąteczno-noworoczna

28,29 i 30.12 – specjalny grafik 

Styczeń

18 – 31.01 – ferie z baletem

Kwiecień

2-4.04 – przerwa wielkanocna - nie ma zajęć

Maj 

1-3.05 – majówka - nie ma zajęć

29.05 - Charity Ballet Photo Session vol.7

Czerwiec

12.06 – koncert baletowy

26.06 – koniec regularnych zajęć

Lipiec

5 – 30.07 – Neoclassica Summer Ballet Workshops vol.7

Sierpień

2 – 15.08 – Wakacje z baletem

 

Życzymy udanego sezonu!

 

Profesjonalizm, życzliwe podejście, klimat miejsca (w końcu to nie jest jakiś komercyjny fitness, tylko prawdziwa sala baletowa w prawdziwym teatrze, z drążkiem, lustrami i fortepianem), choć nie to stanowi o atutach CBN, tylko kadra. Ujęli mnie też tym, że mimo, iż odstaję "trochę" od średniej kursantów, tj. głównie młodych kursantek, to traktowany jestem tak samo poważnie. Polecam!- Jędrzej Molczyk
CBN pomaga spełniać marzenia!!! :)- Agata Szcześniak
Przewinęłam się w życiu przez wielu pedagogów ale Natalia jest absolutnie najlepszym z nich. Zaraziła mnie na nowo miłością do tańca. Polecam gorąco każdemu! –Karolina Rabiega
Genialne zajęcia pod czujnym, profesjonalnym i wymagającym okiem Natalii! Do utraty tchu:)- Marta Legierska
Jest najlepiej! Słowa tego nie oddadzą - trzeba przyjść i się przekonać na własnych mięśniach ;)- Karolina Kowarska
Miałam okazję, niestety, być tylko na jednych zajęciach, ale wyszłam zachwycona profesjonalizmem i fajna ciepła atmosfera :) Polecam, ja jak tylko będę miała możliwość na pewno ponownie przyjdę.- Eva Majer
Niezwykle ciepłe i przyjazne miejsce, nie uchybiając pełnemu profesjonalizmowi w prowadzonych zajęciach. Poziom od A do Z, dla każdego!- Marta Dawidziuk
Niezwykłe miejsce, niezwykli ludzie, niebywałe zajęcia- Belinda Kolago
Dużo widziałem, w wielu miejscach bylem... Ale tutaj czuć pasję i niesamowitą energie na sali. Dzięki temu miejscu znów otworzylem serce na taniec i znów nim żyje :) – Przemek Stokowiec
Pełna profeska - zaufałam od pierwszych zajęć. Polecam!- Kaja Sońta
Wyjątkowe miejsce- Monika Sikorska

Grzegorz Sierzputowski 200Założyciel i szef Teatru Politechniki Warszawskiej. Aktor i reżyser, jeszcze przed studiami w Akademii Teatralnej w Warszawie debiutował rolą George’a Gippsa w “Naszym mieście” Thortona Wilder ’a, a po studiach na deskach stołecznego Teatru Nowego rolą Młodego w “Życiu do natychmiastowego użytku” Anny Burzyńskiej. Współpracował z Sopockim Teatrem na Plaży i jego założycielką Ewą Ignaczak. Jest współzałożycielem sopockiej Fundacji Teatru BOTO. Obecnie współpracuje z warszawskim Teatrem Dramatycznym, a także jest członkiem międzynarodowej grupy Teatru Trans-Atlantyk. Wyreżyserował wszystkie spektakle Teatru PW (niektóre z pomocą asystentów), gościnnie zagrał Mistrza Uciech Filostratesa w “Śnie Nocy Letniej”, często siedzi za pulpitem oświetleniowym lub dźwiękowym, hobbystycznie wspomaga zespoły muzyczne akompaniujące aktorom Teatru PW grą na flecie poprzecznym.